Wednesday, December 28, 2011

What Should I Do ? :(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Okay tadi dalam pulul lapan setengah aku tergerak hati nak mesej hafiz , bukan sebab apa aku nak bagitahu dia yang aku minta maaf sebab tak layan mesej dia then aku terpaksa tipu dia mengatakan yang aku nak bagi handphone kat ayah aku . after SPM nanti aku ambil balik handphone aku . actually aku tak nak dia contact aku dah . aku tahu dia sedih tapi ni aje caranya supaya kami tak bercontact dah . lagi membuatkan aku tak nak contact dia kata aku ni gadis idaman dia . adosh , mual deyh tekak aku tapi takkan aku nak marah pula sebab dia suka aku . aku bukan nak menunjuk tapi aku jus nak luahkan apa yang ada dalam hati aku sekarang . bagi korang memanglah senang tapi bagi aku hal nilah paling rumit nak disettlekan . aku bukan pro dalam halhal macam ni sebab tu benda macam ni menyemakkan kepala aku yang dah sememangnya semak . aku harap dia ubahlah keputusan tu . dalam waktu sekarang ni bukan masa untuk kita bercinta waktu sekarang untuk kita belajar , fikir masa depan . aikk , formalnya ayat aku ! huhu :) . aku berharap dia ubah fikiranlah .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment