Sunday, December 4, 2011

Wee Siot :)

Assalamualaikum :) . harii aku happy sangat cus aku dapatt chat nn MY BELOVED SIS sayang akak ketat2 lha muahmuah <3 . dah lamee akuu taa dngar news about her tuhh yang macam sawan beruk aku kat sinii haha ( tetibe masukk beruk neyh pasal apee bogok ) okayh katt manee kitee tadii ? haaa pasal KAKAK KECIK yang comel + tembab macam aku ( tetibe pujii diri kau apasal bogok ) . huhu biasa lha dah kne sawan beruk otak punn taa betul dah . neyh pasal musuh aku pulaa aku malas nak ctear sebenarnyaa tapii hatii membaraa rasee macam nak tikam perut + siat kulitt + cungkil matee luu lha sayangss ( nak demam aku panggil kau sayang ) . dah lha tutup lha taa jadii nak ctear dah . kunk aku pulaa yang matii sebab dea . nak maafkan tapii ntah lha perlukan masee kowt nak maafkan kau . okay pasal kawan2 gilaa aku kat chulan aku sayang korang ketat2 sampaii nak ikatt korang taanak lepas . harap sangat kalau korang dapat result flying colours DON'T FORGET BERUK neyh eah . aku memang confirm taakan kuar darii PENJARA + LOKAP CHULAN tuhh tapii korang aku yakin akan kuar dapat sbp + mrsm . aku doakan yang terbaikk tuk korang keyh .



Darii hatii aku yang boleh katee jahat lha jugaa aku sayang sumaa yang mengenalii diri aku especially kawan2 chulan :)

Teringin nak ponteng jemaah sesamee , ponteng prep tyme Form 1 + 2 , fly nn korang kuar jj . haha miss sangat siot !

Taun depan kalau panjang umur kitee jumpaa lagii muahmuah <3

No comments:

Post a Comment